miercuri, 14 septembrie 2011

#20

Ce pot să zic? E miercuri. Mi-e cald si mi-e sete. Mă simt bine. Și nu pentru că a început școala. Doamne fereste! Cum aș putea să zic asta? Trebuie totuși să recunosc ca nici nu-mi displace. Mi-era totuși dor de trezitul deveme. Ce pot să spun? Adică nu e ca și cum m-aș fi trezit in fiecare zi la ora 13. Mă simt si obosită. Poate pentru ca mi s-a schimbat bioritmul. Poate pentru că am dormit puțin... În fine... Deci... de ce mă simt bine? Pentru că am observat că 20 de persoane sunt interesate de blogul meu. Și la cat de nesimțită sunt am uitat să vă mulțumesc pentru că îmi urmăriți blogul. Vă mulțumesc :D. Mă simt bine cand văd că există persoane care citesc ce scriu. Știu că sunteți putini... Dar pentru mine sunteți mulți pentru că nu am crezut niciodată că lumea va citi ce scriu eu. Vă mulțumesc din nou! 

2 comentarii:

  1. Persoanele putine schimba lumea si fac chestii frumoase si uneori iti schimba viata tie, ca om, so be proud!

    RăspundețiȘtergere
  2. la inceput pe Pamant nu au fost decat doi... acum suntem prea multi...ai grija ce iti doresti :))

    RăspundețiȘtergere